20 Mart 2009 Cuma

günlerden bir gün karakışın sonuna doğru,
gün güneşliydi, o gün kendimi azad etmistim.
rüzgar beni bir sahile götürdü.

bir yer bulup oturmustum,
bir türkü tutturmustum.
kafam çok karısık aynı dertten muzdariptim,
vakit
harcamamalıydım, para bulmam lazımdı,
böyle bir durumda asıl orada
nasıl olduğuma sasıyordum ben,
bir yer bulup oturmustu
m,
bir türkü tutturmustum.
günes bana gülümsüyordu,
içimi ısıtıyordu.
sen dikildin karsıma.
günesimden kaç, günesimden kaç,
günesimden kaç, günesimden kaç.
balıkçılar geri dönmüslerdi bombos,
kediler ve yaslılar her zaman onları beklerdi,
herseyi hitit aslanı gibi izliyordu karabas,
herkes çalısıyordu, yosun kokusu duydum,
bir yer bulup oturmustum
bir türkü tutturmustum.
deniz ısıldıyor, göz kamastırıyordu,
sesler ve sekiller giderek belirsizlesiyordu.
bildiklerim bilemediklerimden azdı.
kainatta bir yerdeydim,

bir türkü söylemekteydim.
günes bana gülümsüyordu,
içimi ısıtıyordu.
sen dikildin karsıma.
günesimden kaç, günesimden kaç,
günes
imden kaç, günesimden kaç...

Hiç yorum yok: