6 Nisan 2009 Pazartesi

ISLANMAK GÜZELDİR




Güneş tepenizde içinizi ısıtırken ıslanmak sadece güzel değil şahanedir de.Eve geliş yolumda manzaraya nazır şahane olmasa da mis gibi ıslandım.Önce biraz koştum nisan ayına kanıp distomban giyindiğimden üşüyerek.Siyah beyaz desenli bir kedi geçti önümden milletin koşmasına umursamadan aheste.Geçerken de arkasını dönüp yüzüme baktı 'tipe bak' der gibi.Koştukça daha çok ıslanıyorum damlalar ivme kazandığı için,kedi bile kedi aklıyla kınadı halimi.Vazgeçtim koşmaktan,zaten koşulacak kadar deli yağmıyordu.Şahane olmaya bir güneş eksikti onu da çekip çıkardım yaşarken çok uzun,düşünürken çok kısa gelen bir anımdan.

İki yıl önce Foça'da,önde ben avarel,arkamda en sevilesi zamanlarında jack(2,5) ve joe(1,5)...bahçede fıskiyenin çizdiği daire altında kahkahalarla koşarak turlarken anne,teyze ve abladan oluşan evin altın kızlarının feryat figan,oyunumuzu bozup beni fırçalamalarıyla son bulmuştu eğlence.

Eve gelirken gördüm pembe koltuğun yerinde pembe çiçekler açmış.Bu bir işaret mi yoksa?

Hiç yorum yok: