4 Mayıs 2009 Pazartesi

ANAHTAR



İki seçenek bıraktım kendime seçilebilirliği en makul olanlarından.Biri anahtarı yutup kapalı kapılar ardındaki gerçekle yüzleşmemek olanıydı.Bu seçenek der ki;aşık üşengeçtir,düşünmez,kafa yormaz oluruna bırakır herşeyi.Hoşluğun sarhoşluğunda salınıp durur.Diğer seçenek anahtarı kullanıp kapıyı açanı,cesur olanıydı.Bu seçenek de der ki önce kapıyı aç sonra gözlerini,gördüklerinin görmek istediklerinden farklı olduğu yerde olacaksın.
Zorbalığı emrivaki olanı seçtim.İlk seçenekte anahtarla beraber yutulanları sindirmek zordu.Hazmetmeden altetme yolunda ikinci seçenekte bir süre karanlık sularda yüzmek gerekti.Tuzağa düşürülmüş hissiyatı uyandırmamaya özenle önce dibini görmüş arkadaşını alıkoydum.
Kendime kendime sorduğum soruları bu kez inceden ona sordum ve gördüm ki çözmeye kimsenin gönüllü olmadığı çok bilinmeyenli bir denklemdik...

Hiç yorum yok: