12 Mayıs 2009 Salı

TERAPİ


Fikir uçuşmaları,gelgitler,gün içinde birden fazla ayakların yerden kesilmesi,an'dan uzaklaşıp gidip dönememeler,dönüşlerde virajı kestiremeyip hızla gerçekle çarpışma daha neler neler.Sen şimdi beni dinlerken kafan çok karışmasın diye ben gazete-dergi okurken yaptığım gibi sondan başliim anlatmaya.Yüzündeki abuk ifadeye bakılırsa vaz mı geçmeliyim;grup terapisine katılıp hep yaptığım gibi arada kaynamalımıyım?Ya da sen en iyisi bırak beni bendeki halime,içimden ikiye bölünüp birbirime yardım edebilirim belki.Bir de böylesini deneyip idare edeyim bir süre kimse tuhaflımı yeğlememişken.Kimse kimin umrundaysa memnunum halimden.Kendime bir yol tutturmuş giderken bir de senin gözünden bak nerede olduğuma.Yok yok ilgilenmiyorum ne düşündüğünle.Kınama,ayıplama,yadırgama vardır senin yolunda.Hiç çekemem yargısız infazları,kalıp değer yargıları.Kapıyı kapatmıyorum çıkarken arkamdan da bakmana izin veriyorum giderken...

Hiç yorum yok: