18 Haziran 2009 Perşembe

GÖZLEM


Beni tanıyan birinin yazdıklarıma inanmaması gayet doğalmış ya da beni tanımayan birinin yazdıklarıma binaen benim suratsız,melankolik,mutsuz,pesimist biri olduğumu düşünebilirmiş.Öyle dedi.Haklı.Ne diyebilirim ki.Gözlem konusunda başarılı insanları herzaman takdir etmişimdir.
Mutluluklarımı paylaşmakta başarılı olduğum kadar mutsuzluklarımı paylaşma konusunda o kadar rahat değilim.Çoğunlukla utanıyorum ağlak halimden.Bu nedenle içime atıp dertlenmem abartmam olumsuzlukları desem de (zira alçalan yükselen yay ım bu duruma asla izin vermez) belki farkına varmadan belki de çok bastırık altında kaldığı için rüyalarımda ya da yazılarımda su yüzüne çıkıyor olmalı bu durum.
Velhasılı onun da tespitte bulunduğu üzere optimist biriyim.Onun beni böyle görmesine sevindim...

Hiç yorum yok: