31 Temmuz 2009 Cuma

MANİPÜLASYON


Bu sabah 7:30 civarı Koşuyolu parkında güvercinlere sabah kahvaltısı münasebeti ile aldığım formdan hediye ederken düşündüm de.Tevekkül de vardır muhakkak,ancak küçük manipülasyonlar olayların gidişatında muazzam değişiklikler yaratabiliyor.Bugünden itibaren geriye doğru sararak süreci yeniden düşündüğümde ayrıntı gibi görünen bir 'an' şuanki konumu çok farklı bir hale getirebilirdi.Keşke lik bir durum değil sadece bundan sonra olacaklara küçük müdahalelerle istediğim şekilde biçimlendirebilirim.
write own destiny
Bütün bunları düşünürken kuşlar bir bir dağıldı.Ve i pod da çalan şarkı manidar;
...işte ben böyle öldüm
gittim kendimi gömdüm
sonra toprağa sordum:
dünya böyle değildi?
toprak dedi sen kördün...
P.S. içime bu kadar işlemiş,kendimle haşır neşir dünyadan bir haberken biryerlerde herşeyin yolunda gittiğini görmek ne güzel.Ninja'ya...

3 yorum:

Felicity dedi ki...

Boncugum,
ben de dunyanin bir ucunda bu satirlari okuyunca cok duygulandim! inan ota boka her seye duygulanacak modda oluyor burda insan ama iste ki dersler var ozlemi azaltiyor..
geldigimden beri bir sebo dinliyorum bir sezen :)
Bugun ingilizcem gelissin diye kastim dizi falan seyrettim sabah kahvaltisinda..
ahhh
'dunya dedi sen kordun' dogru acalim gozlerimizi :)

Sam dedi ki...

sen kesinlikle bir ninja sın;
bugün bir sohbet esnasında dünyanın ve insanların kötülüklerinden konuşup içimi kapkarartmışken yorumunu görmek gözlerimi doldurdu.Bunun üzerine söyleyebileceğim onca şeyin özeti tüm bu siyahlıkların içinde çilekli bir dondurma ya da patlamak üzere koccaman şişirilmiş cikletsin.Demem o ki pamuk ipliği değil en esaslı halat gibidir hayata bağlayıcılığın...Ve ninja lar (özellikle abla olanlar) herşeyin üstesinden gelir
Boncuğun ;)

Felicity dedi ki...

:)
Canim benim ! :)
Dunyanin bir ucunda istatistik odevimi yapmaya calisiyorum :)
ara verdim bloguna bakayim dedim, oyle valla hayata simsiki sarilmak disindan bir amacimiz yok hayatta.
haa bir de insanlarin kotuluklerini falan konusma bos ver sen, istanbuldasin!! :)
adalar vapuruna atla;
gez;
gonlunu eglendir,
(bu arada simdi dusundum orda gece olmus!:( ama haftaya git benim icin :))
ben de her seyin ustesinden gelmeye calisiyorum.
daha dogrusu 'there is no try do or do no'
sevgiler,
Operim :)