14 Temmuz 2009 Salı

PANTUFLA

Ösym nin sitesine sinir oluyorum,ne zaman önemli bi iş olsa acilen yapılması gereken,kilitlenmek zorunda mı?Acaba sadece bizim ülkemize has bir durum mu,network ün başarısız yapılanmasından ibaret mi günlerdir çektiğim çile?

Dün akşam 8 sularında (ne alaka sularla halbuki değil mi?) zat_ı muhterem in birisi-onu bu şekilde onurlandırıyorum mailimin içeriğini merak edip beni onore ettiği için-2 kez hotmail adresimin şifresini kırma girişiminde bulunmuş!Başarabilmiş mi?Hayır başaramamış.
Msn in anasayfasından hotmail e tıklayınca sağ üst köşede çıkan kıvırcık uzun saçlı,mavi piti kare gömlekli,elinde bilgisayar tutan çocuk ne hoş,onu görünce ne yapacağımı unutuyorum bakmaktan.Öyle abazanlıktan falan değil fesat zihniyet.Çok tatlı,sevimli,kendine has,bir de objektife bakmadan durması takdire şayan.Eh şimdi kıskanılmayı haketti.
Neredeyse 20 gündür yazmamışım.Sonuncusu tatile gitmeden önceki güne ait,nitekim ruh halimdeki çatlak,durumu ayan beyan ortaya koyuyor.Geçen süre boyunca çok yazdım,çok okudum ve çok konuştum kendi kendimle.Özellikle yol hikayeleri adı altında bir kitap çıkardı belki her an yazdıklarımı koruyabilseydim son 4 haftasonu yolculuk yapıp 1860 km yaptığım düşünüldüğünde.Günlük tutmaktaki beceriksizliğim gibi eskizlerimi korumayı başaramadığım için ve sonradan olma değil spontan yazma taraftarı olduğum için olamadı.
Bir taraftan gezip tozup eğlenmek isteği ile içim coşup taşsa da bunları yapacak enerjiyi bulamıyorum kendimde.Uzun zamandır ruhuma hakim olan kırgınlığımın sebebini sorsalar utanırım söylemeye,etrafta çok daha kayda değer sorunlar kol gezerken.
Pantufla ne mi?Yeni buldum ve telafuzu çok hoşuma gitti.Ayak yapmak,kandırmaca gibi bir anlamı varmışmış.Belki de bir ekşi sözlük yazarının uydurmasıdır.Konuyla ne alakası mı var?Çok...


Hiç yorum yok: