13 Eylül 2009 Pazar

JİGSAW



Saatlerce bir karakutunun başına oturup,yemek yemeden,tuvalete gitmeden(çişini tutabildiği kadar tutarak),çalan telefonları umursamadan bir sezon bitiren ve bunu ertesi gün iyi bir haltmış gibi anlatan tiplere sinir olurdum.





Şimdi onlardan biri oldum.





Kendimce haklı mazeretlerim olmasa bunca yadırgadığım,ayıpladığım birşeyi yapmazdım değil mi(!)Kabul ediyorum mazeretler derken aslında tek bir mazeretim olduğunu...





Her bölümde birer ipucu bulan ve parçaları birleştiren bir dedektif gibi hissediyorum kendimi.Her bulduğum ipucundan sonra ''bingo'' deyip ilgili parçalarla birleştiriyorum.Duvardaki kılıçlar ve cockamouse gibi.





İlk sezon bitiminde bu diziyi izlemek için değil de;izlemek için neden bu kadar geç kaldığıma bir mazeret bulmam gerektiğini hissettim.





Şimdi;ne yaptığımı soranlara neden cevap olarak ''bilmiyorum,bilgisayara bakıp bakıp kahkaha atıyor''dendiği anlaşılmıştır umarım.

Aylakçılık dizboyu,öyle.Yağmurlu günlerde film izleyip miskinlik yapmak gibisi yok






6 yorum:

Felicity dedi ki...

o degil de! ben de burda how i met your mother izlemeye basladim !:)
Bugun birinci sezondan 11 episode izledim, ben de begendim neden gec kaldigimi ben gayet net biliyorum, buraya gelmek icin calismam gerekiyordu biraz ondan oldu ama iste nolcak zararin neresinden donersek kardir di mi?

Sam dedi ki...

sen baya kardasın o halde,
her-şey kendin i-çin
her-şey kendin i-çin :)

o değil de! ben blogu baya özlemişim..

Felicity dedi ki...

Bir yandan da son bolumleri izliyorum !! :)

http://www.cbs.com/primetime/how_i_met_your_mother/video/?cid=446409135&pid=x6AvmU6FhjIzkKOfop3rOYJwEgQwf7v4

bak burdan izleyebilirsin!! double date son bolumun adi,

blog ozlenmez mi ya ? ben bile ozledim :)
hani sarki var ya "icime ata ata ne hale geldim!" :)

Sam dedi ki...

link der ki...''The video you have requsted isnt available for your geographic region''
ayrı dünyaların insanlarıyız zannımca:)
Double date kesin Barney nin işidir
kendi bölgemden bi siteden bakıorum o halde..

Felicity dedi ki...

Inanmiyorum ya!! :)
sadece cografi olarak evet ama ! :)
yok ted ayni kizla br kere daha blind date e gidiyor,o kadar zaman gecmis yine ayni tepkiler falan, sonuc : ask ilk goruste!

Sam dedi ki...

Ted çok ısrarcı,yok yok iflah olmaz!kesin yengeç.
Ben bile biliyorum bu yaşımda ilk görüşte :)