7 Ekim 2009 Çarşamba

WANTED



Ağlamaklıyım biraz.


Sebebini bilmiyorum,içim lime lime.Annem olsa kızının ulvi güçlere sahip olduğunu düşündüğünden birşeyler malum oluyordur derdi.Bense daha küçük düşünüyorum.Kırmızı noktalı günler yaklaşıyordur olsa olsa.Ne kehaneti?


Durduk yerde Özsüt'ün aynası,Kızılkayalar ve IQ testleri ile bütünleşik bir anı canlandı beynimde.Gülümsedim.Ağlamaklı halimin müsade ettiği kadar çarpık silik bir gülüş.


Suskun bir akşam yemeğinin ardından,umutsuzluğuma devayı tatlıda arayıp künefe yedim.Bu bile dindirmedi içimden sızanları.


Puzzle yapasım var,eldeki anime Death Note u bitiresim var,boş işlere son verip ders çaışmaya azmedesim var.O değil de herşeyi boşverip beni üzen şeyleri görmezden gelebileceğim biryerlere kaybolasım var...






3 yorum:

Felicity dedi ki...

Noluyor ??
Eski beni okur gibi hissettim !!
kendine gel. dersini calis!! :)
Bak ben de calisicam :)
haa bu arada ne dersi yazar misin bana ??

Sam dedi ki...

Ah bir bilsem nolduğunu...
Ya önceden varolup görmezden geldiklerim gözüme batmaya başladı,
Ya da olan birşey yok rahat batıyor
Ay dont knov

Felicity dedi ki...

Himm
hicbir sey kafaya takmaya gelmiyor!
ozellikle sen kaynakli degilse,
Burda onu ogrendim, kimseyi takmiyorum ! :)
kimsem de yok kafam rahat