1 Kasım 2009 Pazar

KAVGAM!


Ben şimdi kavgamı kiminle edeyim...


Doğayla mı,Tanrıyla mı,annemle mi,babamla mı yoksa kendimle mi?


Kadınlar anaç yaradılışlarından dolayı sadece tek bir erkeğe bağlı kalmak ve doğurganlığını sürdürmek ister,erkekler ise sürekli tohumlarını yaymak ister diyen uçkur düşkünü bilim adamlarının yalancısı olup doğaya mı çatsam?


Tanrım olacaklardan haberdarken,temkinimi elimden alıp insanlara koşulsuz şartsız inancımı yitirene kadar seyrederken olanlar bir bildiğin vardır mı demeliyim?


Annemin günlerden günün birinde pilav yerken tabağında bıraktığı iki pirinçten biri olarak doğmaktan ibaret olduğumu düşünmekle saçmalama sınırlarımı zorlamamalımıyım?


Babamı,tüm olanlara rağmen seçme şansım olsa yine seçermiydim muammasıyla beraber hangi hakkın hikmeti yaşananlar?


Kendi kendime bir yandan teselli verirken diğer yandan,susup kabullenmen gerek diyenlere inat haksızlıklara tahammülü olmayan kahrolası yapım yüzünden irdeledikçe irdeleyip benim önsezi onun paranoya diye adlandırdıklarının gerçeğin ta kendisi olduğunu gördüğüm halde donmuş hislerim tarafından fiziksel bir reaksiyon gösterememem sadece bitti diyerek özetlemem sonumuzu...


Son 10 günde yalanların gerçek yüzünü ortaya çıkarıp zafer kazanmış olmam gerekirken aslında ne çok şey kaybettim.


Sezen der ki;Her ayrılık bi vurgun değmeyin yaşlarıma ...

5 yorum:

Felicity dedi ki...

Insanlari oldugu gibi kabul etmeyi ogrenmek gerekiyor, olgunlasmada bu cok zor..ayni sey kendi icimiz icin de gecerli, kendiyle barisik olmak denilen seyde yine kendini oldugu gibi kabul edebilmek, eksilerini yanlislarini.. haa bir de ne kendini ne anne babani secmiyorsun.. sadece kendinin eger gorebiliyorsan o ozelligini degistirebiliyorsun.. o kadar.. ama insan cok kiziyor, cok uzuluyor biliyorum..

Sam dedi ki...

Kızgınım,üzgünüm.
Kavgacı,agresif bi insan oldum,kendimi tanıyamıyorum.
Biliyorum geçecek..
Yanlız yaşamanın kötü yanı ne bilomusun herşeyi tek başına göğüslüyorsun ve bittim dayanamıyorum lüksün yok.Ayakta durmak zorundasın-zorundayım

Unknown dedi ki...

Pirinç olayını çok küçümseme bence...

Sam dedi ki...

öyleyse o iki pirinç tanesinden birimiyim sadece:(
nerelerdesin?

Felicity dedi ki...

hayata nasil geldiginin onemi yok, gelmen gerekiyormus ki gelmissin, muhakkak bu dunyada yapmak gerekenler var, anne baba vesile oluyor.. anne babamizi secemedigimize gore, kabul etmek mecburiyetindeyiz.
(gibi cok straight forward bir yorum biraktim)