15 Ekim 2009 Perşembe

ŞÜKÜR



Zıpladım,hopladım ve dört nala dans ederek kutladım bedenime taze kan gibi gelen bir haberi...Öyle umutsuz,ruhsuz kendime hayırsız başlamışken güne ''5 dk da değişir bütün işler'' ,gördüm.


Kaç gündür burcumda eğitim ve kariyer alanında şanslı günlerimde olduğumu ve yeni maddi kazançların gündeme geleceğinden ya da buna benzer şeylerden bahsediyordu.Yine bugün muadil bir yorumun ardından içimden:hadi be sende diyerek çemkirirken ve öğle yemeğinde geçmişe dair geç kalmışlıklarımla bulanmışken iyi haber bir telefon kadar yakınımdaymış


Ciddiyetinin farkındalığını kestirebilmek için konuşmanın ilk 5 dk sı monolog halinde karşı tarafı dinlemekle geçti.Bana resmen (olmasa da henüz) bir iş teklifi yapılıyordu,hem önümdeki 5 yıllık kariyer planıma yön verebilecek bir gelişme hem de yıldızlarımın dediği gibi maddi kazançların gündeme geldiği bir haberdi bu.Daha nolsun bundan iyisi şamda kayısı.Monolog halindeki konuşma açıklığa kavuştukça içimden küçük çığlıklar attım.Bir yandan çok ciddi bir konuşma yapılırken ben oynamaya başlamıştım bile.


İnşallah gözümde büyütmüyorumdur,bu bir şaka değildir diye de kendimi frenlemeye çalıştım bir yandan.İçimdeki güvensizlik o kadar hat safhada ki son günlerde,sözü geçen bir pozisyondan üniversite ile ilgili bir terfi sözkonusu ve ben buna bile şüpheyle bakabiliyorum.Neyse,bu güzel haberi kirletmeyeceğim içimi kirletenleri düşünerek.


Henüz kimseyle paylaşmadım blog.Mutluluğuma hayra yormayanlar varsın gönül işlerine yorsunlar.İş hayatı konusunda yeterince bilendim galiba.Ciddiye binmediği sürece potansiyel riskler taşır terfiler.


Yarın babam geliyor,paylaşmaya ve kutlamaya layık bir haber olduğundan telefonda geçiştirmek istemedim.Yarın bizzat heyecanımı görüp benim için öneminin farkına varsın diye.


''İyilik yap denize at balık bilmezse halik bilir'' demişler ya boşuna değil.Karşılık gütmeden kendimden fedakarlıkla rica üzerine verdiğim destek şimdi bana akademik kariyer olarak geri dönüyor.


Ağır ağır çıkacaksın bu merdivenlerden

Eteklerinde güneş rengi bir yığın yaprak


Ahmet Haşim'in bendeki hikayesini bilahare yazmak üzere uzuyorum.Şiir de pek uydu durumuma:)


Aloha...

2 yorum:

Felicity dedi ki...

Canim benim :)
Cok sevindim !!!! :)
Bak hayirmis ruyam :)
ama tabii tedbiri elden birakma!!

Sam dedi ki...

hayırlı insanların uğurlu rüyaları olur:)
İlk seninle paylaşmış oldum böylece,
ablasın,cansın..:)