4 Ekim 2009 Pazar

UNUTURSUN


Hayatın anlamına,ikili ilişkilerdeki gidişata,gelecek planlarımız ve dolduramadığımız boşluklara dair yapılan konuşmalarla geçen bir pazar daha.



Kayıpların ardından zuhur eden konuşmalardan.



Aslında hiç alakasız gibi olsa da ucundan kıyısından teğet geçen,etkilerinin etkilediği bir gidişin ardından.



Herkes için hayat kaldığı yerden devam ederken birileri için artık eskisi gibi olamayacağını bilmek bile düşündürtebilir,hissettirebilir birebir olmasa da yüzde birini acısının.


Bu nedenledir ki güzel şeyler herzaman herkesle paylaşılabilir.Oysa acılar,hem de en derinde olanlar sadece bloglara özgüdür ya da kıymet bilen en yakınlara...



Bir emir gibi geldi ayrılık günün birinde
En tutkulu sevgiler,en ağrılı hasretler azalır
Aşınır kayalar gibi kalpler zamanın önünde
Unutursun,unutursun
Karışır ya gözyaşları denizlere
Unutursun,unutursun
Alışır ya her insan bu gidişlere






2 yorum:

Felicity dedi ki...

"unutursun icin yana yana, unutursun olum sana bana, ZAMAN basip kanayan yarana unutursun."

Birilerine bir seyler anlatip onlari da kendini de germemek icin var blog zaten, ben eski usul sevgiliye mektup yazmayi ozledim ama ne yazacak sevgili var ne bir sey :(

Sam dedi ki...

Aaaah ah!
Ben de mektup yazmayalı çok uzun zaman oldu fekat hiçbir sevgilime name yazmadım.Öyle sevgililerin nesli tükenmiştir zaten artık.Yine de yazışmak isterdim...