27 Ağustos 2009 Perşembe

ZODYAK


Zodyak hep der ya;uzun zamandır görüşmediğiniz biriyle görüşeceksiniz diye.Mütemadiyen söyler bunu,hiç olmamıştır.Hoş olsa da astroloji falım aklıma gelip de,''evet biliyordum zaten,yazıyordu bugün görüşeceksiniz diye''demem.


Çok uzun süredir görüşmediğim iki arkadaşımla görüştüm bugün.İlkiyle google da maillerime bakarken nasıl olduysa (meğer google talk diye birşey varmış) karşılaştık.En son geçen ramazan görüşmüşüz.Uzun bir süre konuştuk en önemli gelişmeleri özet geçtik birbirimize geçen zamandan.Bir yıldır epey konuşacak şey birikmiş meğer.Ardından buluşmak üzere bir gün belirleyip sözleştik.


Diğeri de tam bir hengamenin ortasında telefonumu aradı.Kendini tanıtmadan kim olduğumu sorunca bir miktar ajite oldum.Sonra ''aslında hiç hazırlıklı değildim,hala bu numarayı kullandığını sanmıyordum'' derken önümdeki telefon uzun uzun sinir bir şekilde çalınca ''pardon bekletmek zorundayım'' deyip diğerini yanıtladım.Bu esnada kimin olabileceğini düşünüp yüzümün kızardığını hissettim.Acaba bir şakaya mı kurban gidiyordum?Tekrar döndüğümde ''kusura bakma,ben de senin kadar şaşkınım aslında ben Berrin'' dedi.Ta ortaokuldan arkadaşım.Liseden sonra görüşmedik diye hatırlıyorum.Sesi değişmemiş de kendisi değişmişmidir diye düşünürken söylediklerine tekdüze yanıtlar verdiğimi farkedip düzelttim kendimi.


Hala düşündükçe hem şaşırıyorum bir miktar hem mutlu oluyorum arayıp beni kendinden haberdar ettiği için.


Acaba Niobe bilmişmidir bu kadarını deyip bakıyorum.E be zodyak yine bilemedin.Bugün için yazdığın yorum iki gün öncesine uyuyor.Yıldızların bir suçu yok ki,yörüngeden çıkan benim.

2 yorum:

Felicity dedi ki...

heyy (burda insanlar boyle diyor girizgah olsun diye:))
Senin blog neden yarim okunuyor harfler falan baksana ona duzeltsene,
yaa yildizlar sorma ya ben de agustos ayinda hayatimin askiyla tanisacaktim 28 olacak yarin siniri zorluyorum :)
yorungeden cikan ben miyim ?
olabilir
allahin dagina geldim kim gorup de sevecek beni :(
yarin tatil basliyor! yasasin :)

Sam dedi ki...

Heyy ! (sevdim bunu:)
Sanırım sevimli yazı karakterimden kaynaklı,hemen sevimsiz olanıyla değiştiriyorum.Şimdi okunabiliyor olmalı.
Senin yaşamındaki gelişmeleri zodyak ın takip etmesi zor,ufak hatalarını mazur gör:)Bendeki durum ise aşırı durağanlıktan:(
Amerika için mi dedin allahın dağı diye,bişi demiyorum (?)
İyi tatiller (diyeyim bari:) Öpenzi;)