4 Nisan 2009 Cumartesi

ÇİZDİM OYNAMIYORUM


Cillop gibi kırmızı spider Converse lerimi kestim.Hem de uyku gözümden akıyor diye yatağa dalıp kıvranırken.Birden bir ışık huzmesi geldi diyerek olayı ulvileştirmeyeceğim.Zıpladım uçarak makası buldum veeee.Keserken de bu şarkıyı söyledim içimden ruh halime uygun olarak.Kıh kıh..İyiki evde kimse yoktu beni durduracak.
Vukuatım tam olarak bu kadar çılgınca olmadı aslında.İnsan uykusuzluk çekerken niye uyumaz.Kendime uyuyayım diye bir masal anlatırken birden masalın içinde buldum kendimi.Hıdırellez şenliklerindeymişiz,Ahırkapı'da.İyiki bişey duydum kanım kaydadı hemen.Ananemin her duruma olduğu gibi buna da bir sözü vardı ve nedense bana çok söylerdi:Bitin kanlandı yine!Velhasılı kelam orada da kırmızı giymek adettenmiş ya.Bende kırmızıyı hiç sevmem kıyafetlerde,yakıştırmam ya da kendime o nedenle kıttır repertuvarım kırmızı konusunda.Sonracığıma (ballandıracağım ya ritüelimi bağlaçlarım da cıngıllı oldu) Bu cicileri de zamanında görmüş ve vurulmuştum.Ben almadan merhum hediye etti netekim ancak bazı durumlarda geçerli olduğu üzere kavuşunca vitrindeki kadar cazibeli gelmedi nedense.O gün bugündür sayılı giyişlerimde de hep bi eğretilik buluyordum.Sebebini çözdüm Converse nihayetinde bir bez ayakkabı,sıcakta bileğe kadar onları giyince afakanlar basıyordu.Ben de kestim babet yaptım.Yarın da ilk iş amatör müdahaleme profesyonel bir girişimle kesik kısmına dikiş attıracağım.Artık kırmızı babet Converse lerimle Ahırkapı'dan kovamazlar beni.hem kimsede yok böyle kesik kafalısı.Söylemeden farketmezlerse rötüş yaptığımı fellik fellik arayacak ikoncanlar.
Canı acımışmıdır acaba...

Hiç yorum yok: